gå til ind-
købskurven
I alt: 0,00 kr


 

Sådan melder du en service


Hvis din købte vare eller dele af den har fabrikations- eller materialefejl, har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager varen. Nogle producenter yder en udvidet fabriksgaranti ud over de to års reklamationsret. Du er altid velkommen til at kontakte Exxtra’s kundeservice på 7879 9000 eller service@exxtra.dk , hvis du har yderligere spørgsmål omkring garanti.

 

Sådan melder du service på dit produkt
Hvis du skal reklamere over en defekt vare, bedes du finde og oplyse følgende:

 

  • Ordrenummer

  • Købsdato
  • Produktnavn
  • Typenummer
  • Serienummer
  • En udførlig fejlbeskrivelse
  • Nuværende bopæl
  • Telefonnummer
     

Send en mail til service@exxtra.dk med ovennævnte oplysninger.

Ring til vores service support: telefon 7879 9000

 

Herefter vil du blive kontaktet af den pågældende producents serviceafdeling for aftale om en tid for tekniker besøg. Alle reparationer på hvidevarer udeføres på din adresse.

 

Små el-apparater skal indsendes ind til producentens serviceafdeling.

 

Hvis skaden uberettiget er anmeldt, og det ikke er dækket af garantien, vil de relaterede omkostninger blive faktureret til kunden.

 

Bemærk, at du også kan melde service på produkter, som er udenfor garanti.

 



Kurven:

I alt: 0,00 DKK

Gå til kurv

>>